 |
Psychologia Człowieka, forum psychologiczne, co to jest psychoteraapia, psychologia, zaburzenia
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mazi
Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:31, 20 Wrz 2012 Temat postu: Rodzice mogą kontrolować agresywne dziecko |
|
|
Rodzice mogą kontrolować agresywne dziecko w różny sposób. Powinni interweniować szybko, ale spokojnie przerwać agresję i zapobiegać ich dziecko przed zranieniem innego dziecka. Młodsze dzieci mogą potrzebować limit czasu, aby się uspokoić i przed dołączając grupę. Proste zasady dotyczące właściwego zachowania są łatwiejsze do zrozumienia niż dziecko długich wyjaśnień. Rodzice mogą potwierdzać uczucia podkreślając jednocześnie, że wszystkie uczucia nie mogą być wykorzystane.
Rodzice mogą dotrzeć starsze dzieci z kontaktu z oczami, głosem surowym, a kontakt fizyczny. Starsze dzieci mogą być poinformowani, że muszą nauczyć się lepszego sposobu obsługi konfliktów. Rodzice mogą sugerować, że, na przykład, dziecko zapytać dorosłego interweniować przed ostrej krytyce kolega. Wszelkie środki dyscyplinarne powinny zostać wyjaśnione jako prostą konsekwencję dla dziecka agresji.
Kiedy rodzice przyjazd po konflikt, może być przydatna do słuchania dziecka wyjaśnienia. Mając rodzic słuchać może zachęcić dziecko do rozwijania zaufania do rodziców.
Rodzice nie powinni oczekiwać agresywne dziecko za uzasadnione, gdy on lub ona jest zdenerwowana. Dziecko może potrzebować czasu, aby się uspokoić. Czasami dziecko może czuć się w pułapce i może potrzebować pomocy dorosłych. [link widoczny dla zalogowanych] Rodzice powinni zachęcać agresywne dziecko przyjść do nich, gdy są zdenerwowani, miejmy nadzieję, że przed przemoc występuje.
PODSTAWOWE ZASADY
Niepokój Worry lub napięcie w odpowiedzi na prawdziwe lub wyimaginowane stres, niebezpieczeństwo, lub sytuacji przerażających. Fizyczne reakcje, takie jak szybki puls, pocenie się, drżenie, zmęczenie i osłabienie, może towarzyszyć lęk.
Konsekwencje-Events, które występują bezpośrednio po zachowaniu docelowego.
Złe zachowanie, zachowanie poza normami akceptacji w grupie.
Time-out-strategia dyscyplina wiąże krótko izolowanie destrukcyjne dziecka w celu przerwania i uniknąć wzmocnienia negatywne zachowanie.
KSIĄŻKI
Davis, Jean P. Złość, agresja, i młodzieży. New York: Pantheon Books, 2004.
Delfos, Martine F. lękowe, ADHD, depresja i agresja w dzieciństwie: Wytyczne dotyczące diagnostyki i leczenia. Herndon: Jessica Kingsley Publishers, 2003.
Valkenburg, Odpowiedzi Pattie dzieci M. na ekran: Mediów psychologicznego podejścia. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates, 2004.
ORGANIZACJE
Rodzice Leadership Institute. PO Box 1279, Palo Alto, CA 94302. Strona internetowa: <www.parentleaders.org>.
STRONY INTERNETOWE
"Zrozumienie agresywnych zachowań u dzieci i młodzieży." Amerykańska Akademia Psychiatrii Dzieci i Młodzieży, marzec 2001. Dostępne w Internecie <www.aacap.org/publications/factsfam/behavior.htm> (dostęp 12 grudnia 2004).
Zaburzenia kontroli impulsów
Psychologiczne zaburzenia charakteryzują powtarzające niemożności powstrzymania się od wykonywania określonego działania, które są szkodliwe dla samego siebie lub innych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|